23 lutego 2014

Tag: Co mnie irytuje/denerwuje ?

-...gdy ktoś ubiera się podobne do mnie.
-...gdy ktoś mi przerywa w trakcie mówienia.
-...gdy ktoś mnie namawia do jedzenia mimo, że nie jestem głodna.
-...gdy ktoś obraża mojego idola.
-...gdy ktoś wypowiada się na temat, o którym nie ma zielonego pojęcia.
-...gdy ktoś dużo mówi, a innych nie słucha.
-...gdy ktoś się nadmiernie chwali.
-...gdy ktoś mnie hejtuje i myśli, że nie wiem kto.
-...gdy ktoś "ocenia książkę po okładce".
-...gdy ktoś obgaduje moich przyjaciół lub inne osoby, o których mam dobre zdania
-...gdy ktoś mnie nie lubi, ale gdy coś potrzebuję to nagle mnie lubi.
-...gdy w radiu leci moja ulubiona piosenka, a moja przyjaciółka zaczyna śpiewać.
-...gdy w sklepie sprzedawca mówi ,, mogę być winna/winnien grosika ?".
-...gdy ktoś kłamie.
-...gdy nauczyciele, którzy zadawają zadanie domowe na weekend.
-...gdy mam pomalowane paznokcie, a musze się iść załawić.
-...gdy ktoś wchodzi mi do pokoju bez pukania.
-...gdy ktoś mówi, że jest gruby, a wcale taki nie jest.
-...gdy ktoś nie liczy się z czyimś zdaniem.
-...gdy komuś daje odpisać zadanie domowe, a on nawet nie podziękuje.
-...gdy ktoś obgaduje kogoś za plecami.

A co was irytuje/denerwuje ? ;)

3 komentarze:

  1. Mam takie same rzeczy na tej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irytuje mnie większość, ale sporą ilością ja kogoś irytuję:D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię kiedy ktoś narzeka ,że jest gryby ,przeszkadza mu to , mówi ,że jest brzydki ,a potem wpierdziela czipsy przy każdej okazji ;-;.Taka logika...
    Hah a tak poza no to sporo rzeczy ktore mnie rytują ,ale staram się tym jakoś zbytnio nie sugerować xD
    ✿www.dont-benormal.blogspot.com- KLIK✿

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Dziękuję za każdy komentarz, jest on motywacją do dalszego pisania ♡
Nie akceptuję obserwacja=obserwacja.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.